European Digital Playground

Kesto 2022-2024
Koordinaattori Business College Helsinki, Suomi

Yhteistyökumppanit

  • Stichting ROC Summa College, Alankomaat
  • Rijn Ijssel College, Alankomaat
  • Nazaret Fundazioa, Espanja
  • Skive College, Tanska
  • Lycée Charles Pegui, Ranska

Projektin päätavoite
Luomme viitekehyksen, jonka avulla koulu voi sisällyttää yrityspelin yrittäjyysopintoihin. 

Rahoittaja Erasmus+

Projektin kuvaus
Keräämme partnereiden parhaat käytännöt (”best practices”) ja keskeiset menestystekijät (”key success factors”).  Viitekehys on kuvaus opinnoista ja valmennuksesta, joilla opiskelija pystyy oppimaan yrittäjyydessä tarvittavia tietoja ja taitoja sekä tietotekniikkaa. Näiden lisäksi viitekehyksessä on tarvittava kielitaito sekä tiimityöskentelytaidot erityisesti kansainvälisessä ympäristössä.  Tärkeitä ovat myös tarvittava tietotekninen ympäristö, ohjaavien opettajien taidot (mm. tietotekniikka, yrittäjyys, kielitaito) sekä ajoitus.  Testaamme tämän viitekehyksen keräämällä kuusi opiskelijaa jokaisesta koulusta pelaamaan yhdessä Edumundo yrityspeliä. Testauksen jälkeen viitekehykseen tehdään tarvittavat muutokset ja esitetään keskeiset menestystekijät.

Lisätietoja
Kaisu Luukka, lehtori, +358 50 505 6660 | kaisu.luukka@bc.fi
Orsolya Simon, kv-koordinaattori, +358 44 775 6012 | orsolya.simon@bc.fi