Uusi koulutusohjelma taloushallintoalan yrityksille alkaa marraskuussa

Taloushallintoliiton ja Business Collegen yhteistyön tuloksena marraskuussa alkaa uusi Taloushallintopalveluiden johtaminen -koulutusohjelma. Ohjelma on suunnattu taloushallinnon palvelualan yritysten johdolle ja alan yrittäjille. Vuoden kestävässä koulutuksessa keskitytään johtamisen eri teemoihin nimenomaan taloushallintoalan näkökulmasta, ja siihen osallistuvat suorittavat työelämässä arvostetun johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinnon (JYEAT).

Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena, johon sisältyy kymmenen etäopetuspäivää, itsenäisesti verkossa tapahtuvaa oppimista sekä työskentelyä oppimisalustalla. Koulutukseen osallistuminen ei näin ollen ole paikasta riippuvaista.

Ensimmäinen koulutusohjelma alkaa 27.11.2024, ja hakuaikaa siihen on 31.10.2024 asti. Ryhmään otetaan 20 osallistujaa ( valintaa edeltää hakijoiden haastattelu).

Juha Sihvonen, Taloushallintoliitto: – Taloushallintopalveluiden johtamisen koulutusohjelma jatkaa suositun, mutta useamman vuoden jo tauolla olleen TAL-JET -koulutuksen perinteitä. Haluamme tarjota tällaisen kattavan, tutkintotavoitteisen kouluttautumismahdollisuuden toimialamme nykyisille ja uusille johtajille. Ajantasaisen ja toimialalle räätälöidyn sisällön lisäksi keskeisessä roolissa on luonnollisesti myös osallistujien keskinäinen verkostoituminen. Business College on arvostettu toimija, jolla on pitkät perinteet toimialakohtaisten johtamiskoulutusten toteuttamisesta, joten yhteistyö heidän kanssaan on helppoa ja toimivaa.

Business Collegen jatkuvan oppimisen ja yrityspalveluiden johtaja Laura Sydänmaanlakka iloitsee uudesta, yhteistyönä suunnitellusta koulutuksesta: – Olemme erittäin innoissamme uudesta Taloushallintopalveluiden johtamisen koulutusohjelmasta, joka on syntynyt läheisessä yhteistyössä Taloushallintoliiton kanssa. Uskon, että tämä on vasta alku meidän koulutusyhteistyöllemme ja se täydentää hienosti kaikkea sitä muuta mitä olemme jo aiemmin tehneet yhteistyökumppaneina .

Lisätietoja:

Juha Sihvonen, Taloushallintoliitto, juha.sihvonen@taloushallintoliitto.fi, +358 40 059 9579

Laura Sydänmaanlakka, Helsinki Business College Oy, laura.sydanmaanlakka@bc.fi, +358 50 301 7196

Muita artikkeleita

Alhaalta löydät ajankohtaiset uutiset ja kirjoitukset.

10.9.2024

Innovate-hankkeen kuulumisia

INNOVATE-projekti etenee, osallistu keskusteluun!

28.8.2024

EY ja Business College Helsinki selvittävät nuorten odotuksia työelämälle

Business Collegen opiskelijat mukaan EY:n järjestämiin työpajoihin.

palapeli

27.8.2024

Asiakas on ihana, yhteistyö rautaa ja kumppanuus kultaa

Aikuisten oppisopimuskoulutuksia toteutetaan usein yhteistyössä. Lue kumppanimme Spring Housen blogikirjoitus aiheesta.